רוצה להגדיל את סיכויי הזכייה שלך הצטרף לקבוצה

הדרך הנכונה להגיע לזכיה

לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

חודש מאי בלוטו… קבלו את כל מה שחדש ומעניין בזכיות הלוטו ברחבי העולם!

ראשית, מפעל הפיס מכריז שרק במהלך חודשים אפריל-מאי נולדו 10 מיליונרים חדשים!!!

זוג שכירים בני 50 ממרכז הארץ הפכו למיליונרים ממש לקראת סוף החודש. לא פחות מששה מיליון שקלים הגיעו לידיהם בטופס הזוכה… הם שיחקו בדאבל לוטו באמצעות מנוי קבוע בסכום של 64 שקלים חדשים בחודש. בעל דוכן הפיס בדק את הטופס והודיע בהתרגשות לזוכה שהוא לקח את הפרס השני בסכום משמעותי. הזוג לא ישן מרוב התרגשות ולא נפרד מהטופס עד שהגיע למשרדי מפעל הפיס.

ומה קרה בעולם? הכירו את צ'ארלס מסינגר שזכה ב-2.7 מיליון דולר בהגרלת המגה מיליונים ובחר בדרך מפתיעה לפדות אותם… הוא עצר בדרכו ללאס ווגאס אסף את הכספים והמשיך ישירות לבתי ההימורים! איכשהו יש לנו הרגשה שהכסף לא יחזיק אצלו הרבה זמן.

גארי ברון מאוסטרליה זכה בלא פחות מ-16 מיליון דולר אוסטרלי, ומייד הואשם על ידי חברים שהם שיחקו ביחד כקבוצה והוא אמור לחלוק את הכסף איתם. הוא מכחיש את ההאשמה לחלוטין וטוען שאת הטופס הזוכה הוא רכש בעצמו ללא כל קשר אליהם… האם הוא צודק? לעתים תכופות מתגלעים וויכוחים בעקבות זכייה של קבוצת חברים חובבנית ולכן מומלץ לפנות למועדון לוטו מקצועי שינהל את הטפסים בשקיפות ובאמינות.

בהגרלת הלוטו של אנגליה הוחמצה זכייה של מיליון פאונד- הזוכה לא עמד בתאריך היעד והחמיץ את האפשרות לגבות את כספי הזכייה. בחברת הלוטו עשו מאמצים גדולים לאתרו אבל לאחר 180 יום תוקפו של הטופס פג והכסף הופנה לרווחת הציבור.

איזה חודש הוא החודש שלכם? התקשרו עכשיו 3355* ונספר לכם הכל על המנוי הקבוצתי שלנו!