רוצה להגדיל את סיכויי הזכייה שלך הצטרף לקבוצה

הדרך הנכונה להגיע לזכיה

לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

האם זכייה בלוטו היא הדרך היחידה לעשות מיליונים בעזרת המזל?

מסתבר שלא…  ישנן המצאות הזויות לחלוטין, שאיש לא ציפה שיצליחו ובאופן מפתיע הכניסו לבעליהן מיליונים. ישנם גם אנשים שזכו במיליונים בדרכים לא צפויות אחרות. הנה כמה דוגמאות:

מקלון שעווה שהכניס מיליונים
בערוץ הקניות האמריקאי שיווקו רולר שעווה בשםHead On שמגלגלים על המצח  ומעביר (לטענת המשווקים) מיידית כאבי ראש ללא כל תופעות לוואי וחומרים כימיים. התוצאה? מכירה של 10 מיליארד מקלונים.

הכרבולית
מי היה מאמין ששמיכה עם שרוולים תכניס לממציאיה רווחים של 200 מיליון דולר? אבל זה בדיוק מה שקרה בפועל, עם המוצר הנמכר הזה שהיה להיט ברחבי העולם לתקופה מסוימת, כולל בישראל.

הטמאגוצ'ים
להיטים לילדים הם תמיד בגדר הפתעה, וקשה מאד לצפות מה יתפוס ויהפוך ללהיט ומה לא. אבל הטמאגוצ'ים עלו על כולם: יצורי אלקטרוניים שצריך לטפל בהם במסירות הביאו למכירות בסך 900 מיליון
דולר! ובנוסף שני סרטים, סדרות טלוויזיה ועוד.

משקפי שמש לכלבים
כן… מסתבר שמיליוני יחידות במחיר עשרים דולר נמכרו ברחבי העולם! כי למה שהכלבים יסבלו מקרינת השמש המזיקה? מי היה מצפה שבעל המוצר הזה ירוויח מיליונים?

פטיש עם מזל
פה לא מדובר במוצר אלא באיכר קשה יום שביקש מחברו ללוות אותו עם מגלה המתכות כדי למצוא פטיש שהוא איבד בשדה. מפה לשם האיכר מצא אוצר קבור עתיק של מטבעות ששוויו מיליונים. האוצר הוחרם על ידי הכתר אבל האיכר הנאמן תוגמל ב-1.7 מיליון פאונד. תחליף לא רע לפטיש אבוד.

מציאה בחנות עתיקות
שרברב בשם מיכאל ספארקס רכש מספר פריטים בחנות עתיקות, וביניהם תדפיס ישן של מגילת העצמאות האמריקאית תמורת קצת פחות מ-3 דולר. בבית הוא שם לב לכך שהתדפיס נראה ממש כאילו הוא נכתב ביד… מסתבר שלמגילה 200 עותקים נדירים שנכתבו בזמן חתימתה, ומספר 36 הגיע לידיו. המגילה הכניסה לידו כחצי מיליון דולר- רווח נאה למדי.

הכספים פשוט נדבקו אליו
מדען בשם ארתור פריי היה מתוסכל מכך שפיסות הדף שהוא שם בספר המזמורים של המקהלה כמראי מקום נשמטים לרצפה שוב ושוב. אם הם רק היו נדבקים מבלי לגרום נזק לספר… זה הזכיר לו הרצאה על סוג דבק מיוחד שהוא צפה בה ומפה לשם הומצאו הפתקיות הדביקות. כעט פריי נמצא בגמלאות ומנסה לספור את המיליונים שזורמים וזורמים לידיו.

ומה הלקח מכל הסיפורים האלה? שצריך תמיד לפתוח למזל את הדלת, והכסף יכול להגיע מהכיוונים המוזרים והלא צפויים ביותר. התקשרו 3355* ונעזור לכם להזמין את המזל.