want to increase your chances of winning Join a group

THE WAY TO WIN TODAY

Israeli Lottery
Lottery around the world
How to handle your winning
Lottery & sport
Winner's stories

חופשי לחיות, חופשי לחלום, חופשי לבחור.

המילים האלה מסכמות בקצרה את תמצית החלום על העושר: כאשר אנחנו חולמים על סכומי עתק אנחנו בעצם חולמים על חופש, אותו חופש שהמרוץ אחר הכסף גוזל מאיתנו.

מה זה בעצם חופש? כבר לפני שנים רבות הוגדר החופש כזכותו של האדם לעשות מה שהוא רוצה, כל עוד הפעולה שלו חוקית ואינה מזיקה לחברה.

לפי הגדרה זו רובנו כלל לא חופשיים: צריך לדאוג למשכנתה, לעבודה, למשיכת היתר בבנק, לחינוכם של הילדים, לחסכונות לעתיד, לביטוחי בריאות… בין כל האילוצים האלה אנשים מתקשים להיזכר מה הם באמת רוצים, על מה הם חלמו לפני שהם נכנסו למרוץ על פרנסת המשפחה.

סכום כסף גדול יקנה לנו את החופש לבחור: אדם שיש לו שפע כסף עשוי בהחלט להמשיך לעבוד (למעשה, מחקרים מראים שמרבית זוכי הלוטו ממשיכים לעבוד). עם זאת, אותו אדם עצמו אולי הרגיש לכוד בעבודתו לפני הזכייה, רק עכשיו, כאשר הוא עשיר, הוא באמת בוחר להמשיך בעבודתו. בנוסף, הוא בן חורין לרכוש מוצרי מותרות, לצאת לחופשות, לפנק את היקרים לו ולהגשים חלומות ישנים שעד כה כלל לא באו בחשבון.

כמה פעמים אנחנו עוצרים את עצמנו מלעשות פעולה כלשהי רק בגלל החשש הכלכלי? לקחת יום חופש, לרכוש את הנעליים היקרות, לצאת לחופשה חלומית- אנחנו חושבים וחולמים אבל בסופו של דבר השיקול ההגיוני מנצח. "אם רק היו לי עוד כמה מאות (או אלפי, או מיליוני…) שקלים- הייתי עושה את זה. אבל כרגע זה לא אפשרי".

כלומר, החלום על הזכייה בעצם אינו חלום על כסף, מותרות או זהב. החלום משקף את הרצון העמוק והאמיתי של בני האדם להיות חופשיים. סכום כסף גדול נותן לנו את החירות לעשות את מה שנרצה, בלי לחשוש מההשלכות על חשבון הבנק ואיכות החיים.

אנחנו בחברת "שווה-שווה" שותפים לחלום הזכייה על כל משמעותו. מהסיבה הזו פיתחנו את השיטה הייחודית שלנו לחלוקת הפרסים. רק אצלנו אפשר לשחק כחלק מקבוצה תוך הגדלת סיכויי הזכייה, מבלי לוותר על החלום בפרס הגדול. אם ניחשת את המספרים נכונה והטופס שלך זכה בפרס הגדול- עדיין תקבל 50% מסכום הזכייה!

התקשרו עכשיו 02-6364666