want to increase your chances of winning Join a group

THE WAY TO WIN TODAY

Israeli Lottery
Lottery around the world
How to handle your winning
Lottery & sport
Winner's stories

זה כל המג'יק…

המספר 32, הוא סוג של סמל סטטוס באנ.בי.איי, ליגת הכדורסל הטובה בעולם. מאז ימיו של מג'יק ג'ונסון בלוס אנג'לס לייקרס, המספר הזה הפך להיות מפורסם. קסום כמו האיש שלבש אותו. אחרי מג'יק לבשו את המספר (הרבה בעקבותיו) קארל מאלון, פטריק יואינג, צ'רלס בארקלי וקווין מקהייל.

קשה למצוא בכדורגל העולמי שחקנים עם המספר הזה, אולי פרט לחלוץ האיטלקי כריסטיאן ויירי שכיכב באינטר ובנבחרת איטליה אי שם בשלהי שנות ה-90.

קובי מויאל קשר מכבי חיפה, לבש לאורך כל הקריירה הבוגרת שלו את הספרה 21. "ההערצה לקשר האחורי מהטובים בעולם אנדראה פירלו האיטלקי שלבש תמיד 21" הוא אומר "גרמה לי לבקש את המספר הזה". עם 21 שיחק מויאל כשעלה לבוגרים ואיתו שיחק בבית"ר ירושלים ובעונה שעברה בשריף טריספול המולדבית.

בקיץ, כשמויאל חזר לישראל וחתם בשורות מכבי חיפה, היה טבעי שהוא יקבל את החולצה 21. "אמרו לי שהחולצה תפוסה על ידי דקל קינן ושהיחידה שפנויה היא 32 אז הלכתי עליה" הוא מספר. "דקל הוא שחקן ותיק וחבר אז לא חשבתי שזה מכובד להתעקש, מי שרוצה למצוא בכל מקרה הקשר, אז גם 21 וגם 32 הם מספרים עוקבים בצורה הפוכה".

מויאל אולי לא יודע אבל הוא בחברה טובה, כי גם דייויד בקהאם בחר במספר 32 בשנותיו האחרונות ככדורגלן פעיל במדי איי.סי מילאן לפני שעבר לפאריז סן ז'רמן.