want to increase your chances of winning Join a group

THE WAY TO WIN TODAY

Israeli Lottery
Lottery around the world
How to handle your winning
Lottery & sport
Winner's stories

הזוכים בהגרלת הלוטו בשבת שעברה טוענים שהזמן הנכון לשלוח מספרי הלוטו הוא במוצאי שבת. כך הם הסבירו את הזכייה: "אנחנו מאמינים כי לאחר ההבדלה במוצאי שבת, המשופעת בפסוקים של אושר ובריאות יש סגולה מיוחדת להצלחה"

האם זה נכון? בלי לפקפק באמונתם של הזוג, מן הסתם הם לא היחידים ששלחו את הכרטיס לאחר ההבדלה. כבר עסקנו כאן באתר באמונות שונות שאמורות לשפר את סיכויי הזכייה. אין דרך להוכיח שאמונה כזו או אחרת היא נכונה או שגויה, אבל האם קרה אי פעם שמישהו הצליח לזכות בהגרלת הלוטו באמצעות כוחות על?

אורי גלר המפורסם סירב לנסות לנחש את המספרים שיעלו בגורל. בראיון למעריב בשנת 1994 הלוטו הוא טען:"יש חוקים מסויימים בתורת המיסתורין. זה עובד כשזה חיובי, אבל כשהכוונות שליליות – זה לא מצליח."

בשנת 2009 קוסם בשם דרן בראון הדהים את העולם כולו כאשר הוא ניחש את המספרים הזוכים בהגרלת הלוטו! מעניין לציין שהוא עצמו אינו מתיימר להיות בעל כוחות על, ומסביר שהצלחתו המדהימה מתבססת על קסמי אשליה, היפנוזה, השוואה וניתוח תגובות פסיכולוגיות עדינות.

ובכל זאת, מול מצלמות הטלוויזיה, בראון הצליח לנחש את המספרים הנכונים:  הוא כינס כמה צופים בחדר אטום במהלך הגרלת הלוטו הבריטית, רשם את המספרים שלדעתו יזכו ומייד לאחר ההגרלה חשף את המספרים – שהיו זהים לחלוטין למספרים שעלו בגורל!! האם נמצא האדם הראשון שיש לו כוחות על ויכולת לנחש את המספרים הנכונים?

בראון עצמו סיפק הסבר מעט מוזר וקשה להבנה לתהליך שהוא ביצע. לדבריו הוא עשה שימוש בחכמת ההמונים כדי לזכות בלוטו: פאנל של 24 אנשים כתבו את התחזית שלהם למספרים לאחר שלמדו את סכום כל המספרים שעלו בשנה שעברה. לאחר מכן הוא חיבר את סכום המספרים שניחשו המשתתפים, וחילק ב 24 כדי לקבל את הניחוש הממוצע, ולדבריו בכל יום הם ניחשו מספר נכון נוסף עד שעלה המספר הנכון. האם זהו ההסבר הנכון? רק דרן בראון יודע, ועד עצם היום הזה לא התקבל הסבר טוב יותר להישג המדהים. מצד שני, בראון לא זכה בפועל בלוטו מעולם.

ג'ואן גינטר, לעומת זאת, זכתה גם זכתה. גינטר זכתה לאורך השנים ביותר מ-20 מיליון דולר בכרטיסי גירוד! בבית קאזינו היו שולחים אותה מזמן למחלקת האבטחה, אבל חברת הלוטו האמריקאית החליטה שהיא 'נולדה תחת כוכב מזל'. יש הטוענים שגינטר, פרופסורית למתמטיקה, הצליחה לחשב ולפצח את שיטת המשלוח של כרטיסי הגירוד וכך לשים את היד כמה וכמה פעמים על הכרטיס הזוכה.

ככל שהסיפורים הללו מעניינים ומסקרנים, ברור שלפחות לרובנו אין כוחות על או שיטה שיאפשרו לנו לזכות בלוטו. רק דרך אחת הוכחה מתמטית כשיטה שעובדת: לקנות עוד טפסים. כל טופס שנרכש מגדיל את סיכויי הזכייה ולכן הדרך החכמה והנכונה לשחק בלוטו היא באופן קבוצתי! התקשרו עכשיו ונסביר לכם על השיטה הייחודית שלנו לחלוקת כספי הזכייה: 3355*