רוצה להגדיל את סיכויי הזכייה שלך הצטרף לקבוצה

הדרך הנכונה להגיע לזכיה

לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

סיפורים על כדורגלנים והאובססיה לספרה על גב חולצתם יש הרבה, אבל אחד הסיפורים ההזויים במיוחד הוא זה של החלוץ הצ'יליאני איבן זאמורנו. זאמורנו כוכב נבחרת צ'ילה וריאל מדריד בתחילת שנת התשעים הגיע ב-1996 לאינטר מילאנו האיטלקית והדבר הראשון שהוא ביקש, לפני בית רחב ידיים בבירת האופנה האיטלקית או מענק כספי שמן על תארים, הוא את החולצה מספר 9. ביקש וקיבל.

אלא ששנה לאחר מכן, הגיע לאינטר רונאלדו הברזילאי שגם הוא התנה את חתימתו במועדון הכחול שחור האיטלקי בכך שיקבל את החולצה מספר 9. בעיה.

חשבו וחשבו בהנהלת אינטר עד שקראו לזאמורנו לחדר והציעו את הפתרון היצירתי הבא: החלוץ יקבל את החולצה מסר 18 ובין הספרות 1 ו-8 ידפיסו את הסימן +. כלומר 1+8 והנה לכם 9 נוסף וריקוד של שתי חתונות.

זאמורנו החל לשחק עם ה-18 המאולתר על הגב שהוא בעצם 9, וחש מיוחד במינו עד שבאופ"א פנו לאינטר וביקשו לדעת מדובר בין הספרות מופיע הסימן +. באינטר הבהירו, בנימוק צולע למדי, שזהו העיצוב של החולצה ובאופ"א התרצו. זאמרונו שיחק באינטר עד 2001. כשנשאל פעם בריאיון על מספר החולצה הייחודי הבהיר שלא היה מוכן לוותר על -9 המסורתי וחוץ מזה הוא נולד ב-18 בינואר 1967 אז ככה שגם ל-18 יש לו חיבור מיוחד".

אם גם לכם יש מספרי מזל שאתם לא מוכנים לוותר עליהם ואם גם אתם רוצים לגרום למספרי המזל
שלכם להגשים לכם חלום, אנחנו נעזור לכם. "שווה שווה" החברה היחידה שמגדילה את הסיכוי שלכם להביא את הפרס בלוטו.

התקשרו אלינו: 3355*