רוצה להגדיל את סיכויי הזכייה שלך הצטרף לקבוצה

הדרך הנכונה להגיע לזכיה

לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

עולם הכדורגל געש השבוע כאלבס, העולה החדשה בליגה הספרדית ניצחה את ברצלונה המפלצתית 1:2. להזכירכם, עד לפני שלוש שנים, אלבס השתרכה לה אי שם בליגה השלישית בספרד ונדמה היה שהיא בדרך להיעלם ממפה הספורטיבית עד שב-2013 החלה לשקם את עצמה והעפילה ללה ליגה הבכירה בספרד. 
אין ספק כי בעשרה משחקים בין הקבוצות ברצלונה תנצח לפחות בשמונה בטח בהרכבה החזק  ביותר כשמסי וסוארס על הדשא ולא על ספסל המחליפים אבל ויש כאן אבל גדול, כחובבי סנסציות, אלבס היא כנראה תופעה כי שבועיים וחצי לפני הניצחון המדהים בברצלונה היא סיימה בתיקו מפתיע במדריד בויסנטה קלדרון מול אתלטיקו.
בכלל, אנחנו עדים בשנים האחרונות לתופעות מפתיעות בעולם הכדורגל כמו האליפות של לסטר סיטי באנגליה, זו של מכבי ראשון לציון בכדורסל הישראלי או למשל ההישג המדהים של נבחרת איסלנד ביורו. המשותף לכולם כולל אלבס השבוע, הוא שבניגוד לעבר כשקבוצות "קטנות" היו מגיעות למשחקים בהם הן נחותות, ואז היו משחקות רק בהגנה בניסיון להישאר בחיים, הרי שב-2016 המגמה התהפכה. קבוצות משחקות פתוח, יוזמות מפגינות אומץ. מבחינה פסיכולוגית, הם משדרות בעצם הגישה הזו שהן לא יובלו כצאן לטבח, גם אם הן לא בטוחות בעצמם המסר ליריבה הוא ש: "אנחנו לא חוששים לתת פייט". העובדה שעל כל כישרון כמעט שעומד ממול-מסי, רונאלדו, ווין רוני, או במקרה לסטר הקבוצות עם המיליארדים, צ'לסי, יונייטד וסיטי, אפשר לחפות בזכות רוח קבוצתית. "אנחנו צבא בו כל אחד יעשה מה שהוא צריך לעשות ואז נגיע לתוצאות" אמר קלאודיו ראניירי לשחקני לסטר בעונה שעברה. שחקני נבחרת איסלנד העידו שהם הגיעו לכל משחק כשהם יודעים עד הפרט האחרון מי צריך לעשות מה. "אנחנו לא קבוצת כדורגל אלא מערך לוגיסטי" כתבו בעיתונות האיסלנדית במהלך היורו "אין לנו אגו ואף אחד לא מכיר באמת את שמות השחקנים מחוץ לאיסלנד אבל הרוח הקבוצתית שלנו היא המלוכדת ביותר בעולם". 
קחו שני אנשים זרים ותגידו להם לבצע פרויקט. מול תעמידו שני אנשים אחרים עם אותה משימה בדיוק. מי שיצליח יותר בסוף היום יהיה מי שיהיה נחוש וממוקד מטרה, חסר אגו, אחד שמבין שהמטרה מקדשת את האמצעים. 

אצלנו ב'שווה שווה' מאמינים באותה דרך. לזכות בלוטו זה בערך כמו לנצח את ברצלונה בקאמפ נואו או כמו שלסטר תזכה באליפות אנגליה. עובדה שזה קורה. איך עושים את זה? קודם כל מאמינים. שנית, יוצרים קבוצה עם רוח קבוצתית ודינימיקה קבוצתית. שלישית משתמשים בכל האמצעים האפשריים שמבטלים כמעט לגמרי את המכשולים בדרך. בעזרת שיטה, ידע, קבוצת אנשים איכותית ואז מתפללים למזל. 
• אצלנו בשווה שווה אתם לא צריכים לעשות כלום. רק להרים טלפון. אנחנו נשלח, נבדוק, נדאג שהצ'ק שלכם יגיע לתיבה, אפילו ניתן לכם ייעוץ חינם אין כסף במידה ותזכו בסכום נכבד לאן לנתב את הכסף וכיצד לשמור עליו.