רוצה להגדיל את סיכויי הזכייה שלך הצטרף לקבוצה

הדרך הנכונה להגיע לזכיה

לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

אתר הלוטו הלאומי של בריטניה מעודד הגרלות קבוצתיות מכיוון שהן מגדילות את סיכויי הזכייה. למעשה, זכייה אחת מתוך שש בלוטו הבריטי נלקחת על ידי קבוצת מנויים!

קחו למשל את קבוצת הפייסבוק שזכתה ב1.1 מיליון פאונד למרות שחלק מחבריה לא נפגשו מעולם! גארי סצ'י, מנהל כספים במקצועו, החליט לפתוח קבוצת פייסבוק כדי להגדיל את סיכויי הזכייה והזמין את חברי הפייסבוק שלו להצטרף. להפתעתו לקבוצה היה ביקוש רב והיא כללה את אמו, אחיותיו, כמה שכנים, חברים מבית הספר וממגרש הגולף וגם חברים של חברים שהוא לא הכיר כלל. את רוב חברי הקבוצה גארי לא פגש מעולם, והוא מתכנן מפגש חגיגי לציון הזכייה.

כל חבר בקבוצה קיבל 21 אלף פאונד- סכום נאה מאד בשביל חברות בקבוצת פייסבוק שלא דרשה מהם הרבה! לאחר קבלת המייל מהלוטו גארי הודיע לכל חברי הקבוצה אבל ביקש שלא יתקשרו כדי שהקו ישאר פנוי עד שהשיחה המיוחלת ממשרדי הלוטו תגיע… וזה אכן קרה!

לגארי עצמו ארבע 'מניות' אז הוא יזכה בסכום גדול פי ארבע. בכוונתו לשים את רוב הכסף במשכנתא, לקנות לעצמו פינוק או שניים ואולי להחליף את המכונית. חברה אחת בקבוצה העלתה תמונה של אופנוע הארלי דיווידסון ורוד שהיא רכשה, וחברה אחרת העלתה תמונה של כרטיס האשראי שלה גזור לפיסות קטנות.

מאושרים אפילו יותר הם קבוצה של עשרה עמיתים עובדי מפעל שזכו בלא פחות מ-85 מיליון פאונד. בעבודה, כשהבוס שואל מי עשה טעות הם תמיד עונים- "אני מכיר את הבחור שעשה את זה". את הקבוצה שלהם הם הכתירו בשמה של הבדיחה הפנימית הזו: "אני מכיר את הבחור"…

את הקבוצה ניהלה רעייתו של אחד מהם והם משחקים כבר עשר שנים. ביום ההגרלה הגורלית היא רכשה את הכרטיסים במקום אחר… וזה הביא להם את הזכייה הגדולה. מעתה ואילך הם ירכשו את הכרטיסים אך ורק במקום החדש!

החברה המקצועית ביותר שמנהלת את הקבוצות הגדולות ביותר בישראל היא חברת "שווה שווה". קראו על השיטה הייחודית שלנו לחלוקת הפרסים בקישור הזה, והתקשרו עכשיו! 3355*