רוצה להגדיל את סיכויי הזכייה שלך הצטרף לקבוצה

הדרך הנכונה להגיע לזכיה

לוטו ישראלי
לוטו עולמי
מה לעשות עם הכסף
הלוטו והספורט
סיפורי זכיות

דמיינו שאתם מתעוררים בוקר בהיר אחד ומגלים שמעתה תקבלו תלוש משכורת נוסף של 20 אלף דולר בכל חודש וחודש. אין חשש מפיטורין, אין חשש מאובדן הכנסה- הכסף שלכם ומובטח למשך 20 שנה. כלומר- בסיכומו של דבר מדובר בזכייה של כמעט 5 מיליון דולר!(ברור שישנם גם פרסים קטנים יותר).

ברחבי העולם מתקיימות הגרלות לוטו שנקראות: "מסודרים לכל החיים". הסכום שזוכים בו מגיע כתלוש משכורת נוסף מדי חודש בחודשו… או במקרים מסוימים- מדי שבוע. במשחק משתתפים בדרכים שונות במקומות שונים- כהגרלת לוטו רגילה או באמצעות כרטיסי גירוד.

כמו שאמר הזוכה המאושר שגרף למעלה מחצי מיליון דולר ממש אתמול– "סוף-סוף אקבל תלוש משכורת שלא ישמש אותי רק לפירעון החשבונות”.

אנשים רבים חוששים מהיום שאחרי הזכייה בסכום עצום ומאובדן שליטה אפשרי. שיטת הלוטו המעניינת שמציעים בהגרלות "מסודרים לכל החיים" מציעה לזוכים סכום אדיר אבל לא עושר מיידי… הם נשארים בעולם המוכר להם ולא נפרדים מסגנון החיים הקודם בן לילה.

קחו למשל את סיפורו של פילי רודריגז שזכה בסכום המלא לפני כשנה מדובר בצעיר שהתגורר עם הוריו בשכונת הרלם הענייה, ללא יכולת לעבור לדירה משלו למרות שהוא תומך בבת זוגו ובבתם הקטנה. הוא יצא לריצת בוקר ורכש כרטיסי גירוד בקיוסק שבו הוא קנה את בקבוק השתייה שלו. רק אחרי המקלחת הוא נזכר בכרטיסי הגירוד בדק אותם ולא האמין למזלו הטוב!

בסרטון המצורף ניתן לראות איך נראה כרטיס הגירוד. למרות שמופיעים עליו סכומים נאים, אמורים להתאים 3 צורות או מספרים זהים בכל משחק מה שאומר שבעל הכרטיס זכה ב15 דולר על כרטיס שעלה לו 5 דולר!