want to increase your chances of winning Join a group

THE WAY TO WIN TODAY

Israeli Lottery
Lottery around the world
How to handle your winning
Lottery & sport
Winner's stories

משאית של כסף מגיעה אליכם הביתה...  
בסרט יום ראשון הגדול, מנסה מאמן הפוטבול, בגילומו של אל פאצ'ינו להסביר לשחקנים שלו למה הכל בסוף תלוי בהם. "אנחנו יכולים להתפורר כקבוצה אינץ' אחרי אינץ' או ללכת ביחד אל האור. אנחנו בגיהינום עכשיו אבל אם נהיה ביחד נצא מזה. אם לא, אין לנו בשביל לעלות על המגרש". 
הביחד הזה הוא מילת מפתח בחיים. בעבודה, בקריירה, בהורות בכל דבר. יד פתוחה לא תצליח לעולם לאחוז בשום דבר. יד קפוצה לא תיתן לדבר לחמוק לה מהיד. כמה פשוט ככה נכון.
כל עסק, פרויקט או יעד שיש לקבוצת אנשים יחד זקוקה לשיתוף פעולה בו הבודד עושה פעולה אחת ויחד נוצרות אינספור פעולות שהופכות אותנו הקבוצה למכונה משומנת. זו הסיבה שיש לנו את הצבא הקטן ביותר בעולם אבל הטוב ביותר בעולם. זו הסיבה שנבחרת ישראל בכדורגל לעולם לא תגיע רחוק מדי. לא בגלל כישורים. בגלל אגו, בגלל זריקת האחריות על האחר, בגלל שכולם מחכים שהוא יעשה ולא אני.
בואו נשחק משחק קטן. נניח שמחר בשכונה שלכם במרכז המסחרי תגיע משאית עם מיליונים של דולרים. מי שיגיע בשעה  08:00 למקום המפגש יקבל סכום כסף נכבד. קבוצה שתגיע יחד, תקבל סכום כולל הרבה יותר גבוה אבל תיאלץ להתחלק בו. עכשיו שתי שאלות: האם תגיעו או שתהיו סקפטיים חסרי אמונה ותישארו בבית? סביר להניח שלא. האם תגיע לבד או בקבוצה? סביר להניח שזה תלוי באופי שלכם למרות שאם תגיע יחד תקבלו פי חמישה יותר כסף.
זה הסיפור בשווה שווה. אנחנו מאפשרים לכם למקסם את הסיכוי שהמשאית הזו עם הכסף תגיע אליכם.  אנחנו עושים הכל בשבילכם. ממלאים טופס בכל הגרלה, בודקים אותו, דואגים שהכסף יגיע עד אליכם. אתם רק צריכים להרים טלפון. כמו שמזמינים פיצה או קובעים פגישה. עניין של 20 שניות. למה שזה יקרה לכם? אל"ף כי זו הדרך היחידה שלכם בחיים להסתדר כלכלית. בי"ת כי כבר הוכחנו את עצמנו וזכינו בפרס הגדול. גימ"ל, כי אתם גם ככה שולחים לוטו לבד אבל באחוזים ניכרים מפספסים הגרלות. כי הסיכוי שלכם לזכות לבד הוא קיים אבל הוא מקביל לאפשרות שתפגשו באמצע  הרחוב את ג'רי סיינפלד או ביונסה. בישראל. לא בארצות הברית.